torsdag 7. mai 2009

I'm a finalist!

Oh, I didn't realize that it has been so long since I've last updated my blog *ashamed*
I can't guarantee it won't happen again, but I'll try to post more often.
I must get over the fact that I do not need to post something meaningful each time, but that it actually is enough that I post my layouts. It is what I want with the blog, to show my creations *smile*

Some good news: I made it to the final in the Grand Prix challenge at Scrapbookexpress *toot*. I'm now one of eight finalists. The last challenge is out, and who would believe that we have to make a mini album of ourselves? Not me, for sure! *faint*
(Yelling at ToneF & Renee for making such a stupid challenge)
Here are the last LO's I made for the GP:




6 kommentarer:

Bthorn sa...

Vakkert. Spesielt godt likte jeg den første, den var helt rå!

Anonym sa...

Gratulerer så masse med finaleplass!!! Den er vel fortjent :o)

Og ikke skyld på meg for oppgaven *hihi* Du klarer det med glans vettu ;)

*klem*

Gro aka emrille sa...

så bra:) Gratulerer:)
Og jeg er helt sikker på at du tryller fram et flott minialbum:)
Gleder meg til å se:)

Unknown sa...

her falt jeg for fotoshoot,nydelig lo og flotte farger.

HegeHB sa...

Gratulerer med finaleplass... må vist lure meg inn der og følge skjønner jeg.
Lykke til. Minialbumet klarer du vet du!!

Anonym sa...

wikrzhpxz コーチ コーチ財布,コーチ アウトレット,コーチバッグ,コーチ,COACH tqgsbuoxg http://www.coachdeeplove.com/
vqhrcoags