søndag 22. februar 2009

{Scrappekurs} - Givaway


Oh, I've discovered a new blog! *YEY*
It's called {Scrappekurs}, and here you can join online classes, get new inspiration and learn different techniques. It sounds fun to me :-) And don't forget these talented girls.

I've never tried online classes before, but it sure seems to be a smart way to take a class since you can join in when it suits you. I'm quite sure I'm going to try a class, just have to decide witch one to take.
If you hurry, you can win this giveaway. Just pop in there and check out their giveaway.

2 kommentarer:

gudrun sa...

Heisan og takk for linking. :) Håper å se deg på kurs snart. ;)

Filippa sa...

Dette må være genialt, kan ta et kurs når det passer deg.

Nå er det ikke lenge til vi møtes på scrappetreff. Skal du og Nabon begge dagene? Jeg sparer penger så jeg kan shoppe masse på messa, mulig jeg trennger litt shoppeassistanse, kan du være min shoppestøttekontakt?

Håper du koser deg masse med vinterferie, her er vi ferdige og jeg skulle gjerne hatt litt mer ferie.