tirsdag 6. januar 2009

I'm a DIVA!!!

I'm so happy! I won the prestigious title as a Diva for December on Scrapping with these layouts. *juhu*and*jumping-up-and-down*
To become a Diva you have to scrap 5 different LO's (5 challenges) during a month, and get the most points after the voting. Diva is a competition that goes on every month for a whole year, and after one year the 12 winners compete for the final Diva of the year title. The final will take place in the end of this month. I'm waiting for what kind of challenge they will give us. *excited*





14 kommentarer:

Salte sa...

Nyyyyyyydelig Marianne!!!! Gleder meg til å se deg igjen - i mars.. det er søren meg lenge til altså..

Salte sa...

Nyyyyyyydelig Marianne!!!! Gleder meg til å se deg igjen - i mars.. det er søren meg lenge til altså..

Marianne Hope sa...

Gratulerer i massevis. Loene er nydelige alle som en...

Ruth Philps sa...

Congratulations on being such a DIVA!! You have a beautiful blog.xxx

Kathrine sa...

Gratulerer! De er skikkelig lekre!

KjerstiKK sa...

Gratulere med Diva tittelen!
Den var vel fortjent. Skikkelig lekre LO'er alle sammen!

Salte sa...

WOW - her står virkelig prestasjonene i kø - Gratulerer som ManiaDame :)

Lene - nabon sa...

Grattis med alt!!
;-)

Award til deg!

Anonym sa...

Gratulerer så mye som Diva! Den "Endelig snø"-LO'en din var rålekker, den ligger lagret til inspirasjon - og kanskje jeg lifter den en gang! Takk for titten :D

Vibeke sa...

Utrolig flotte Loer !!! Nydelige - alle som en:)

Gratulerer så mue med DT plass inne hos Mania - gleder meg til å se hva du får til:)

Broggis sa...

Gratulerer så mye med seieren Marianne!! Det var veldig fortjent, men det er siste gang jeg maser på defg altså *fnis*

Og ikke minst gratulerer så mye med DT jobben. Detta gleder jeg meg til!

Sees på lørdag!

Stor klem til deg!

Sigrun sa...

Gratulerer som DIVA. Nydelige Loer alle sammen!
Klem Sigrun

Lene - nabon sa...

Award, komming your way!!! Altså enda en! Digger å sende til deg skjønner du snuppelupp!

Trine sa...

Gratulerer med vel fortjent Divatittel!!! Alle LOene dine er nydelige!!!