mandag 12. januar 2009

I love crops!

I had a fantastic day yesterday! I just love going to crops. I usually don't get that much scrapping done at a crop, but I still love it. I love to have a whole day for my self and the best hobby in the world; SCRAPPING! And being together with a whole bunch of scrapping babbling fun ladies. *waving to Anette and Maria*
Well, I did get to scrap 3 layouts. This one is for the Norwegian Scrapping the Music, the other two will have to wait since they are for other challenges.

I promised to show you the whole layout from my sneak peak in the last post, and here it is.


I got a challenge from Scrappehuset where I had to use paper from Studio2mers (me not happy about that, no) and now I've passed on the challenge to Xtine. Her style is so fresh and colorful and funky, and I love it! But now I want to see her do a vintage LO.
Good luck, Christine. I'm looking forward to see the layout :D

See you!

7 kommentarer:

Gro aka emrille sa...

Så stilig bidrag til STM:)
Det er vel ingen hemlighet at jeg er småfan av det du gjør, og igjen skuffer du ikke:)

Veldig moro at du lot deg inspirere av sangen, og takk for at du deltar. Håper å se mye mer fra deg:)

Uff -jeg synes virkelig synd på deg som måtte scrappe med de arkene fra S2M - jeg elsker arkene sånn i utgangspunktet, untatt det det som du måtte bruke. Men - resutltatet ble jo kjempebra! Du er så flink:)

Ha en fortsatt fin dag:)

Klem fra Gro

aase sa...

Knallfine Loer som vanlig Mi@!!!

Gleder meg til 30!!!!!

Få denna bloggen på norsk a````````````

{ Kristina } sa...

Åh, du er helt rå på scrapping, Marianne! Digger alt du lager. :D

Falt spesielt for den vinterlayouten, sukk, så vakker! :)

Tonje sa...

Fantastisk flotte lo'er! Er helt misunnelig på din evne til å lage spennende, interessante og vakre lo'er. De er praktfulle!

Evy-Kristin sa...

Heeeei snuppa!!
Så koselig at du snusa opp bloggen min *kniis*
Takk for hyggelig kommentar :o)
Jeg er ofte på besøk hos deg, er ikke akkurat flink til å legge igjen "spor" etter meg *snikende-ullteppe*

*mange klæmma*

Vibeke sa...

Så flott denne Loen til oss i STM ble. Utrolig flott mi@ :)

Håper vi klarer å inspirere deg flere ganger:)

Vibeke
STM - på norsk

Renee sa...

Kjæmpeflotte disse to her.

Og synes jo bildet på den øverste var bare sååå vakkert jeg da.

Og arkene er kanskje stygge de, men hva gjør vel det - LEKKER ble den.

Neste gang kommer jeg *smiler*

klemmer